Ми прагнемо ставати кращими! Тому ТОВ «ПРОМАГРОЛІЗИНГ-УКРАЇНА» приділяє
велику увагу розгляду скарг своїх клієнтів.
У випадку наявності скарг на дії Товариства або його працівників, Ви можете надіслати відповідне
звернення:
➥ до ТОВ « ПРОМАГРОЛІЗИНГ-УКРАЇНА» на адресу: 03110, м. Київ, вул. О. Пироговського, буд. 19,
корпус 4, офіс 84 і воно буде уважно розглянуте керівництвом. Термін розгляду звернення - не більше
одного місяця з дня його надходження. Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження,
якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати
сорока п'яти днів
➥ до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг:
телефон: 044 234 3946, адреса для подання письмових звернень громадян: 01001, м. Київ-1, вулиця Б.
Грінченка, 3
➥ до суду. Клієнт звертається до судових органів у порядку, визначеному законодавством
України.